LÜLEBURGAZ LİSESİ
2015- 2016 EĞİTİM – ÖĞRETİM YILI
12.SINIFLAR
DİL ve ANLATIM DERSİ ÜNİTELENDİRİLMİŞ YILLIK DERS PLANI
|
Not:
1. Yıllık Plânın süre kısmında gösterilen
2 ders saati, çeşitli tatiller ve bunların öğretmenlerin haftalık ders
programına farklı biçimde yansıması nedeniyle değişebilir. Öğretmenler; ders
saatlerinin artması durumunda, işlenen konuyu pekiştirici bir takım
çalışmalar yaparak, azalması durumunda da konunun işlenişini hızlandırarak
gerekli önlemleri alacaklardır.
2. Bu yıllık ders plânının
hazırlanmasında aşağıdaki kaynaklar esas alınmıştır:
- Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı’nın
15.08.2011 tarih ve 114 sayılı kararı ile değiştirilen Dil ve Anlatım Dersi
9. Sınıflar Öğretim Programı"
- 1739 sayılı Milli Eğitim Temel Kanunu,
- 2488 sayılı Tebliğler dergisindeki
Atatürkçülük konuları,
- 2551ve 2575 sayılı Tebliğler
dergilerinde yayınlanan Millî Eğitim Bakanlığı Eğitim ve Öğretim
Çalışmalarının Plânlı Yürütülmesine İlişkin Yönergeye uygun olarak, Türk Dili
ve Edebiyatı zümresince hazırlanmıştır.
- Kırklareli İl Milli Eğitim Müdürlüğü
2015-2016 Öğretim Yılı Çalışma Takvimi.
TÜRK
DİLİ VE EDEBİYATI ZÜMRE ÖĞRETMENLERİ
Mürver Cenik Cemile
Durgan Fatma Köybaşı
Dilek Önder Gülşah
Atay Bülent Demiryapan
28/09/2015
Mehmet
Sadık Selçuk
Okul
Müdürü
UYGUNDUR.
|
2 Eylül 2015 Çarşamba
12. sınıf dil ve anlatım 2015-2016 yıllık planı imza
12. sınıf dil ve anlatım 2015-2016 yıllık planı kaynakça
- Doğan, Anlambilim ve Türk Anlambilimi, Ankara, 1987.
- Aksan, Doğan, Her Yönüyle Dil (Ana Çizgileriyle Dilbilim) 3,
Ankara, 1982.
- Atabay, N.-S. Özel-A. Çam, Türkiye Türkçesinin Söz Dizimi,
Ankara, 1981.
- Barthes, Roland, Göstergebilimin İlkeleri, (Çev. B.Vardar-M.
Rifat), Ankara, 1979.
- Barthes, Roland, Göstergesel Serüven, (Çev. B.Vardar-M. Rifat),
İstanbul, 1993.
- Başkan, Özcan, Yabancı Dil Öğretimi, İlkeler ve Çözümler,
İstanbul, 1995.
- Bayrav, S., 1. Yapısal Dilbilimi, İstanbul, 1969.
- Bayrav, Süheyla, Filolojinin Oluşumu, İstanbul, 1999.
- Benveniste, Emile, Genel Dilbilim Sorunları, Çev. Erdim Öztokat,
İstanbul, 1995.
- Bergez, Daniel, L’explicaiton Deetexte, Litteraire, Paris, 1989.
- Bilgegil Kaya, Türkçe Dilbilgisi, Ankara, 1964.
- Bilgegil, M.Kaya, Edebiyat Bilgi ve Teorileri, İstanbul, 1989.
- Cafeoğlu, Ahmet, Türk Dili Tarihi 2., İstanbul, 1974.
- Demircan, Ö., Türkiye Türkçesinin Ses Düzeni, Ankara, 1979.
- Deny, Jean, Türk Dili Grameri, İstanbul, 1941.
- Dizdaroğlu Hikmet, Tümce Bilgisi, Ankara, 1976.
- Eco, U., 1. Alımlama Göstergebilimi (Çev. S. Rıfat), İstanbul,
1991.
- Ediskun, Haydar, Türk Dilbilgisi, İstanbul, 1988.
- Emre, Ahmet Cevat, Türk Dilbilgisi, İstanbul, 1945.
- Ercilasun, Ahmet B., Başlangıçtan Yirminci Yüzyıla Türk Dili
Tarihi, Ankara, 2004.
- Ergin, Muharrem, Türk Dilbilgisi, İstanbul, 1993.
- Erkman, F., Göstergebilime Giriş, İstanbul, 1987.
- Filolojinin Oluşumu, Çağdaş Dilbilim-Eleştiri Sorunları, 1976.
- Gencan, Tahir Nejat, Türk Dil Bilgisi, Ankara, 1979.
- Göktürk, A. 1. Okuma Uğraşı, İstanbul, 1979.
- Gramer Terimleri Sözlüğü, TDK, Ankara, 1992.
- Guiraud, P., 1. Anlambilim ( Çev. B. Vardar), İstanbul, 1975.
- Günay, Doğan, Göstergebilim Yazıları, İstanbul, 2002.
- Günay, Doğan, Metin Bilgisi, İstanbul, 2001.
- Güneş, Sezai, Türk Dil Bilgisi, İzmir, 1999.
- Hatipoğlu, Prof. Dr. Vecihe, Türkçenin Sözdizimi, Ankara, 1972.
- Jakobson, Roman, Sekiz Yazı ( Çev. M.Rifat- S.Rifat), İstanbul,
1990.
- Kaplan, Mehmet, Dil ve Kültür, İstanbul, 1990.
- Karahan, Leyla, Türkçede Söz Dizimi, Ankara, 1997.
- Kayaalp, İsa, Eğitimde İletişim Dili, İstanbul, 2002.
- Kılıç, Veysel, Dilin İşlevleri ve İletişim, İstanbul, 2002.
- Korkmaz, Zeynep, Türkiye Türkçesi, Ankara, 1996.
- Lyons, J., Kuramsal Dilbilime Giriş, (Çev. A. Kocaman), Ankara,
TDK, 1983.
- Martinet, Andre, İşlevsel Genel Dilbilim, İstanbul, 1998.
- Özünlü, Ünsal, Edebiyatta Dil Kullanımları, Ankara, 1997.
- Rifat, Mehmet, XX.YY’da Dilbilim Ve Göstergebilim Kuramları 2,
İstanbul, 1997.
- Sauussure, Ferdinand De, Genel Dilbilim Dersleri, (Çev. Berke
Vardar.), Ankara, 1985.
- Türkiye Türkçesi Grameri (Şekil Bilgisi), TDK, Ankara, 2003.
- Vardar, Berke, Dilbilimin Temel Kavram Ve İlkeleri, Ankara, 1982.
12. sınıf dil ve anlatım 2015-2016 yıllık planı haziran
IV. ÜNİTE
|
BİLİMSEL YAZILAR
|
||
HAFTA
|
SAAT
|
KONULAR
|
ÖĞRENCİLERİN
KAZANACAĞI HEDEF DAVRANIŞLAR
|
I
30
Mayıs
03 Haziran
|
2
|
Bilimsel Yazılar
Bilimsel yazıların özelliklerini belirleme ve
bilimsel
metin yazma
ATATÜRKÇÜ DÜŞÜNCEDE YER ALAN TEMEL FİKİRLERİ KAPSAYAN BAZI KONULAR
Eğitimin Önemi
|
14. Tarama-değerlendirme
makalelerinin özelliklerini belirler.
15. Tarama-değerlendirme
makalelerinin nasıl hazırlandığını açıklar.
16. Tarama ve değerlendirme
makalelerinin nasıl sınırlandırıldığını belirler.
17. Tarama ve değerlendirme
makalelerinin yararını tartışır.
18. Bilimsel yazılarda
dilin işlevini belirler.
19. İncelediği bilimsel
metindeki cümleleri ögeleri bakımından inceler.
20. Bilimsel yazılarda
anlatım bozukluğu bulunup bulunmadığını belirler.
21. Bilimsel makalelerde
kullanılan anlatım türlerini belirler.
22. Bilimsel makaleleri
açıklık, akıcılık, duruluk yönlerinden inceler.
1.Atatürk’ün eğitim anlayışıyla ilgili bilimsel yazı
bulur.
2.Bilimsel yazılarda
Atatürk’ün eğitime verdiği önemi belirler.
|
II
06-10
|
2
|
||
III
13-17
|
|
||
KAYNAK ARAÇ-GEREÇLER
|
Dil
ve anlatım ders kitabı, kompozisyon yardımcı kitapları, sözlükler, yazım
kılavuzu, atasözleri ve Deyimler Sözlüğü, işlenen konularla ilgili metinlerin
yer aldığı bütün kaynaklar, edebiyat tarihi kitapları, ansiklopediler,
internet, gazete ve dergiler
|
||
YÖNTEM ve TEKNİKLER
|
Takrir,
soru - cevap, dramatizasyon, beyin fırtınası, problem çözme, inceleme,
uygulama gibi yöntemler aşağıda formüle edilen teknikler yardımıyla yıl
boyunca uygulanacaktır: tümden gelim+ analiz+ sentez+ tüme varım---- tümden
gelim+ analiz+tüme varım+sentez+ değerlendirme---- analiz+ tüme varım+
sentez+ değerlendirme
|
||
DEĞERLENDİRME
|
|
12. sınıf dil ve anlatım 2015-2016 yıllık planı mayıs
III. ÜNİTE
|
SÖZLÜ ANLATIM
|
||
HAFTA
|
S.
|
KONULAR
|
ÖĞRENCİLERİN
KAZANACAĞI HEDEF DAVRANIŞLAR
|
I
02-06
|
2
|
5. Münazara
Münazaranın özelliklerini belirleme ve münazarada
görev alma
|
1. Okuduğu ve dinlediği
münazara metinlerinin ortak özelliklerini belirler ve sıralar.
2. Münazaranın nasıl
düzenlendiğini belirler.
3. Münazaranın amacını
belirler.
4. Münazarada hakem
kurulunun, konuşmaları nasıl değerlendirmesi gerektiğini sezer.
5. Münazarada demagojiye
başvurmanın amaca hizmet etmediğini kavrar.
6. Münazarada
konuşmacıların dikkat etmesi gereken hususları açıklar.
7. Hakem kurulunun kararına
saygı duymanın önemini fark eder.
8. Münazarada kullanılan
anlatım türünü belirler.
9. Münazarada dilin hangi
işlevde kullanıldığını belirler.
10. Münazarada anlatım
kusuru bulunup bulunmadığını belirler.
11. Münazarayı açıklık,
akıcılık, duruluk ve yalınlık bakımından inceler.
12. Münazara metnindeki
cümleleri yapıları bakımından inceler.
13. Münazarada görev alır.
|
II
9-13
|
2
|
||
III
16-20
|
2
|
||
IV. ÜNİTE
|
BİLİMSEL YAZILAR
|
||
IV
23-27
|
2
|
Bilimsel Yazılar
Bilimsel yazıların özelliklerini belirleme ve
bilimsel metin yazma
|
1. Okuduğu ve dinlediği
inceleme ve araştırma yazılarının ortak özelliklerini belirler.
2. Dergi ve gazetelerdeki
popüler, öğretici yazılarla bilimsel yazıların farklılıklarını belirler.
3. Bir yazarın, bir ilim
adamının, bir düşünürün kişisel deneyimlerini, gözlemlerini ve kanaatlerini ifade
eden öğretici yazıların ortak ve farklı yönlerini açıklar.
4. Bilimsel yazıların
amaçlarını belirler.
5. Bilimsel yazılarda ön
hazırlığın gerekliliğini ve nasıl yapıldığını fark eder.
6. Bilimsel yazıları
gruplandırır.
7. Bilimsel makaleleri bölümlere
ayırır.
8. Bilimsel makalede
girişin nasıl yazılması gerektiğini açıklar.
9. Bilimsel makalede
malzeme ve yöntemler kısmının nasıl hazırlanacağını belirler.
10. Birden çok yazar
tarafından hazırlanan bilimsel makalede yazar adlarının nasıl sıralandığını
belirler.
11. Bilimsel makalede
özetin nasıl hazırlandığını belirler.
12. Bilimsel makalelerde
sonuç kısmının nasıl hazırlandığını belirler.
13. Bilimsel yazılarda
tartışma kısmının nasıl hazırlandığını açıklar.
|
KAYNAK ARAÇ-GEREÇLER
|
Dil
ve anlatım ders kitabı, kompozisyon yardımcı kitapları, sözlükler, yazım
kılavuzu, atasözleri ve Deyimler Sözlüğü, işlenen konularla ilgili metinlerin
yer aldığı bütün kaynaklar, edebiyat tarihi kitapları, ansiklopediler,
internet, gazete ve dergiler
|
||
YÖNTEM ve TEKNİKLER
|
Takrir,
soru - cevap, dramatizasyon, beyin fırtınası, problem çözme, inceleme,
uygulama gibi yöntemler aşağıda formüle edilen teknikler yardımıyla yıl
boyunca uygulanacaktır: tümden gelim+ analiz+ sentez+ tüme varım---- tümden
gelim+ analiz+tüme varım+sentez+ değerlendirme---- analiz+ tüme varım+
sentez+ değerlendirme
|
||
DEĞERLENDİRME
|
|
12. sınıf dil ve anlatım 2015-2016 yıllık planı nisan
III. ÜNİTE
|
SÖZLÜ ANLATIM
|
||
HAFTA
|
S.
|
KONULAR
|
ÖĞRENCİLERİN
KAZANACAĞI HEDEF DAVRANIŞLAR
|
I
28 Mart
01
Nisan
|
2
|
3. Sempozyum
Sempozyumun
özelliklerini belirleme ve sempozyumda yer alma
|
1.
Okuduğu ve dinlediği sempozyum metinlerinin ortak özelliklerini sıralar.
2.
Sempozyumun nasıl düzenlendiğini fark eder.
3.
Sempozyumda sunulan bildirilerin ne zaman tartışılacağını belirler.
4.
Bir oturumda kaç bildiri sunulması gerektiğini, konuşma sürelerinin nasıl ve
kim tarafından sınırlandırıldığını belirler.
5.
Oturum başkanının görevlerini açıklar.
6.
Sempozyumda dinleyici-konuşmacı ilişkisini tartışır.
7.
Sempozyumda sunulan bildiri metinlerinin özelliklerini belirler.
8.
Sempozyumların açılış ve kapanışlarının nasıl gerçekleştiğini ve kimlerin
hangi işlevlerde konuşmalar yaptıklarını belirler.
9.
Sempozyum metinlerinde dilin hangi işlevde kullanıldığını belirler.
10.
Sempozyumlarda başvurulan anlatım türlerini ve bunların nasıl
kullanıldıklarını belirler.
11.
Aynı sempozyumda sunulan farklı konuşma metinlerini tutarlılık, açıklık,
akıcılık bakımlarından inceler.
12.
Sempozyum metninde kullanılan dilek-istek, soru cümlelerini bulur; kullanılış
amaçlarını açıklar.
13.
Sempozyum sunumunda görev alır.
|
II
04-8
Nisan
|
2
|
||
III
11-15
|
2
|
4. Forum
Forumun
özelliklerini belirleme
|
1.
Okuduğu ve dinlediği forum metinlerinin ortak özelliklerini belirler ve
sıralar.
2.
Forum başkanının özelliklerini ve görevlerini belirler.
3.
Forumun nasıl düzenlendiğini fark eder.
4.
Dinleyicisi olmayan forumlardan söz edilip edilemeyeceğini tartışır.
5.
Forumda dilin hangi işlevde kullanıldığını belirler.
6.
Konuşmacıların anlatım özelliklerini belirler, birbiriyle karşılaştırır.
7.
Forum ve paneli karşılaştırır.
8.
Forumda kullanılan anlatım türünü belirler.
9.
Forumda anlatım bozukluğu bulunup bulunmadığını belirler.
10.
Forumu açıklık, akıcılık, duruluk ve yalınlık bakımından inceler.
11.
Forumda dilin hangi işlevle kullanıldığını belirler.
12.
Forumda kullanılan olumlu-olumsuz cümleleri bulur; kullanılış amaçlarını
açıklar.
13.
Forum metnindeki cümleleri anlamlarına göre inceler.
14.
Forumda görev alır.
|
IV
18-22
|
2
|
||
V
25-29
|
2
|
||
KAYNAK ARAÇ-GEREÇLER
|
Dil
ve anlatım ders kitabı, kompozisyon yardımcı kitapları, sözlükler, yazım
kılavuzu, atasözleri ve Deyimler Sözlüğü, işlenen konularla ilgili metinlerin
yer aldığı bütün kaynaklar, edebiyat tarihi kitapları, ansiklopediler,
internet, gazete ve dergiler
|
||
YÖNTEM ve TEKNİKLER
|
Takrir,
soru - cevap, dramatizasyon, beyin fırtınası, problem çözme, inceleme,
uygulama gibi yöntemler aşağıda formüle edilen teknikler yardımıyla yıl
boyunca uygulanacaktır: tümden gelim+ analiz+ sentez+ tüme varım---- tümden
gelim+ analiz+tüme varım+sentez+ değerlendirme---- analiz+ tüme varım+
sentez+ değerlendirme
|
||
DEĞERLENDİRME
|
23 Nisan Ulusal Egemenlik ve
Çocuk Bayramı
|
12. sınıf dil ve anlatım 2015-2016 yıllık planı mart
III. ÜNİTE
|
SÖZLÜ ANLATIM
|
||
HAFTA
|
S.
|
KONULAR
|
ÖĞRENCİLERİN
KAZANACAĞI HEDEF DAVRANIŞLAR
|
I
29 Şubat
04 Mart
|
2
|
1.Konferans
Konferansın
özelliklerini belirleme ve uygulama
|
1. Okuduğu, dinlediği konferans
metinlerinin ortak özelliklerini
belirler.
2. Konferansta bir tezin nasıl
savunulduğunu, özgün bir düşüncenin nasıl dile getirildiğini fark eder.
3. Konferans vermenin ve dinlemenin
amacını belirler.
4. Konferansla, söylevi; dilin
işlevleri ve anlatım türü bakımından karşılaştırır.
5. Hangi konularda konferans
verilebileceğini tartışır.
6. Konferansçının, ele alacağı
konu ve dile getireceği hususları konferanstan önce araştırması gerektiğini
sezer.
7. Konferans verecek kişinin
konferansa nasıl hazırlanacağını açıklar.
8. Konferansçının konferans
esnasında dikkat etmesi gereken hususları açıklar.
9. Konferansta söylenenlerin
bir tema çevresinde kendiliğinden birleşmesi gerektiğini anlar.
10. Konferans hazırlama ve
konferans vermenin usta-çırak geleneği içinde öğrenilecek yönleri bulunduğunu
sezer.
11. Beğendiği konferansçıların
özelliklerini belirler.
12. İncelediği konferanslarda
anlatım bozukluğu bulunup bulunmadığını tartışır.
13. İncelediği konferansları
açıklık, akıcılık, duruluk ve yalınlık bakımından inceler.
14. İncelediği konferanslarda
hangi anlatım türlerinin kullanıldığını tartışır.
15. İncelediği konferanslarda
dilin hangi işlevde kullanıldığını belirler.
16. İncelediği konferanslardaki
isim ve sıfatların kullanılış amacını açıklar.
17. İncelediği konferanslardaki
isim ve sıfatları yapılarına göre gruplandırır.
18. Konferans hakkında
öğrendiklerini uygular.
|
II
07-11
|
2
|
||
III
14-18
|
2
|
2. Açık Oturum
Açık oturumun özelliklerini
belirleme ve açık oturumda yer alma
|
1. Okuduğu, dinlediği, ,
izlediği açık oturum konuşmaların özelliklerini belirler.
2. Açık oturumun nasıl bir
yerde düzenlenmesi gerektiğini belirler.
3. Açık oturum konusunun
önceden belirlenmesi ve duyurulmasının faydasını tartışır.
4. Açık oturumda başkanın
rolünü belirler.
5. Açık oturumda ele alınan
konunun nasıl işleneceğini belirler.
6. Açık oturum sonunda forum
düzenlenebileceğini sezer.
7. Forumda uzun konuşmaların,
gereksiz hareket ve taşkınlıkların zararlı olduğunu fark eder.
8. Açıklık, akıcılık, duruluk
bakımlarından aynı oturumda konuşan kişilerin metinlerini inceler,
farklılıkların sebeplerini belirler.
9. Açık oturumda kullanılan
anlatım türünü belirler.
10. Açık oturumda dilin hangi
işlevde kullanıldığını belirler.
11. Açık oturumda kullanılan
haber cümlelerini ayırır, kullanılış amaçlarını açıklar.
12. Açık oturumda görev alır.
|
IV
21-25
|
2
|
||
KAYNAK ARAÇ-GEREÇLER
|
Dil
ve anlatım ders kitabı, kompozisyon yardımcı kitapları, sözlükler, yazım
kılavuzu, atasözleri ve Deyimler Sözlüğü, işlenen konularla ilgili metinlerin
yer aldığı bütün kaynaklar, edebiyat tarihi kitapları, ansiklopediler,
internet, gazete ve dergiler
|
||
YÖNTEM ve TEKNİKLER
|
Takrir,
soru - cevap, dramatizasyon, beyin fırtınası, problem çözme, inceleme,
uygulama gibi yöntemler aşağıda formüle edilen teknikler yardımıyla yıl
boyunca uygulanacaktır: tümden gelim+ analiz+ sentez+ tüme varım---- tümden
gelim+ analiz+tüme varım+sentez+ değerlendirme---- analiz+ tüme varım+
sentez+ değerlendirme
|
||
DEĞERLENDİRME
|
·
12 Mart İstiklal
Marşının Kabulü,
·
18 Mart
Çanakkale Zaferi
·
1.Yazılı
Yoklama [Mart son hafta]
|
12. sınıf dil ve anlatım 2015-2016 yıllık planı şubat
II. ÜNİTE
|
SANAT
METİNLERİ
|
||
HAFTA
|
S
|
KONULAR
|
ÖĞRENCİLERİN
KAZANACAĞI HEDEF DAVRANIŞLAR
|
I
08-12
|
2
|
6. Şiir
Şiirin özelliklerini belirleme, şiir inceleme ve
şiir yazma
|
1. Okuduğu ve dinlediği şiir metinlerinin ortak
özelliklerini belirler ve sıralar.
2. Şiirin nesirden, mensur şiirden ve manzum hikâyeden
farklılıklarını belirler.
3. Şiirde ahengi sağlayan unsurları belirler.
4. Şiirde ritmin özelliklerini ve nasıl sağlandığını
belirler.
5. Ses akışının özelliklerini belirler.
6. İlk anlamı dışında kullanılan her düzeydeki dil
ögelerini belirler.
7. İmgelerin özelliklerini belirler.
8. Söz sanatlarına nerelerde, niçin başvurulduğunu
belirler, söz sanatlarının özelliklerini açıklar.
9. Ses benzerliklerinin özelliklerini araştırır.
10. Şiirin yapısını meydana getiren ses ve anlam
kaynaşmalarından oluşan birimleri belirler, her birimin anlam, ses ve
söyleyiş değerini açıklar.
11. Birimlerin birbiriyle anlam, ses ve dil bilgisi
bakımlarından ilişkisini araştırır.
12. Birimlerin birleşerek dile getirdikleri duygu ve
düşünceyi belirler.
13. Şiirde kullanılan anlatım türünü belirler.
14. Şiiri akıcılık, açıklık, duruluk ve yalınlık
bakımından inceler.
15. Şiirde dilin hangi işlevde kullanıldığını belirler
16. İncelediği şiirde geçen haber cümlelerini ayırır,
kullanılış amacını açıklar.
17. Aynı temanın nesir ve şiirde ifade edilişi arasındaki
farkı belirler.
18. Aynı temada yazılmış şiirleri karşılaştırır.
19. Şiiri, kendisinden önceki şiirlerle tema ve söyleyiş
bakımlarından karşılaştırır.
20. Şiirin ait olduğu geleneği belirler.
21. Şiirin ait olduğu sanat ve düşünce hareketleriyle ses,
söyleyiş ve tema bakımlarından ilişkisini açıklar.
22. Şairin özel hayatı, mizacı, siyasî ve sosyal
tercihleriyle metin arasında ilişki olup olmadığını tartışır.
23. Şiir ve şairi hakkında daha önce yazılmış yazıları
bulur, okur.
24. Şiirin ait olduğu gelenek, edebî ve felsefî hareket
ile ilgili yazıları araştırır, bulur, okur.
25. Şiir yazmayı dener.
|
II
15-19
|
2
|
||
III
22-26
|
2
|
||
KAYNAK ARAÇ-GEREÇLER
|
Dil ve anlatım ders kitabı,
kompozisyon yardımcı kitapları, sözlükler, yazım kılavuzu, atasözleri ve
Deyimler Sözlüğü, işlenen konularla ilgili metinlerin yer aldığı bütün kaynaklar,
edebiyat tarihi kitapları, ansiklopediler, internet, gazete ve dergiler
|
||
YÖNTEM ve TEKNİKLER
|
Takrir, soru - cevap,
dramatizasyon, beyin fırtınası, problem çözme, inceleme, uygulama gibi
yöntemler aşağıda formüle edilen teknikler yardımıyla yıl boyunca
uygulanacaktır: tümden gelim+ analiz+ sentez+ tüme varım---- tümden gelim+
analiz+tüme varım+sentez+ değerlendirme---- analiz+ tüme varım+ sentez+
değerlendirme
|
||
DEĞERLENDİRME
|
|
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)