2 Eylül 2015 Çarşamba

12. sınıf dil ve anlatım 2015-2016 yıllık planı imza

LÜLEBURGAZ  LİSESİ
2015- 2016 EĞİTİM – ÖĞRETİM YILI
12.SINIFLAR DİL ve ANLATIM DERSİ ÜNİTELENDİRİLMİŞ YILLIK DERS PLANI
Not:
1. Yıllık Plânın süre kısmında gösterilen 2 ders saati, çeşitli tatiller ve bunların öğretmenlerin haftalık ders programına farklı biçimde yansıması nedeniyle değişebilir. Öğretmenler; ders saatlerinin artması durumunda, işlenen konuyu pekiştirici bir takım çalışmalar yaparak, azalması durumunda da konunun işlenişini hızlandırarak gerekli önlemleri alacaklardır.

2. Bu yıllık ders plânının hazırlanmasında aşağıdaki kaynaklar esas alınmıştır:
- Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı’nın 15.08.2011 tarih ve 114 sayılı kararı ile değiştirilen Dil ve Anlatım Dersi 9. Sınıflar Öğretim Programı"
- 1739 sayılı Milli Eğitim Temel Kanunu,
- 2488 sayılı Tebliğler dergisindeki Atatürkçülük konuları,
- 2551ve 2575 sayılı Tebliğler dergilerinde yayınlanan Millî Eğitim Bakanlığı Eğitim ve Öğretim Çalışmalarının Plânlı Yürütülmesine İlişkin Yönergeye uygun olarak, Türk Dili ve Edebiyatı zümresince hazırlanmıştır. 
- Kırklareli İl Milli Eğitim Müdürlüğü 2015-2016 Öğretim Yılı Çalışma Takvimi.

TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI ZÜMRE ÖĞRETMENLERİ 

       Mürver Cenik            Cemile Durgan            Fatma Köybaşı

     
       Dilek Önder              Gülşah Atay            Bülent Demiryapan



28/09/2015
Mehmet Sadık Selçuk
Okul Müdürü

UYGUNDUR.