VI. ÜNİTE:
|
PARAGRAF BİLGİSİ
|
||
HAFTA
|
SAAT
|
KONULAR
|
ÖĞRENCİLERİN KAZANACAĞI DAVRANIŞLAR
|
I
02-06
|
2
|
4. Paragrafta Düşünceyi Geliştirme Yolları
*Atatürkçülüğün Türk toplumu için önemi
5. Metin ve
Paragraf
|
3.
Karşılaştırmanın işlevlerini belirler.
4.
Tanık göstermenin işlevlerini belirler.
5.
Örneklendirmenin işlevlerini belirler.
6.
Farklı düşünceyi geliştirme
yollarından yararlanarak kısa metinler yazar.
|
II
09-13
|
2
|
||
III
16-20
|
2
|
1.
Metin-paragraf ilişkisini belirler.
2.
Paragrafların metinde kullanılış şeklini belirler.
|
|
IV
23-27
|
2
|
||
KAYNAK ARAÇ-GEREÇLER
|
Dil
ve Anlatım Ders Kitabı-MEB, dil bilgisi kitapları, Türkçe Sözlük-TDK, Yazım Kılavuzu-TDK, kompozisyon yardımcı kitapları, atasözleri ve deyimler sözlüğü, işlenen konularla ilgili metinlerin yer
aldığı bütün kaynaklar, edebiyat
tarihi kitapları, ansiklopediler, internet,
gazete ve dergiler
|
||
YÖNTEM ve TEKNİKLER
|
Soru-cevap,
dramatizasyon, beyin fırtınası, problem çözme, inceleme, uygulama, araştırma,
örnek olay incelemesi, iş birliğine dayalı öğrenme, çoklu zeka, okuma,
dinleme, anlama ve anladıklarını yazılı ve sözlü olarak anlatma çalışmaları
|
||
DEĞERLENDİRME
|
|