IV.ÜNİTE:
|
KELİME BİLGİSİ
|
||
HAFTA
|
SAAT
|
KONULAR
|
ÖĞRENCİLERİN
KAZANACAĞI DAVRANIŞLAR
|
I
07-11
|
2
|
1. Kelimede Anlam ve Kavram
|
1. Kelimenin ses ve anlam
kaynaşmasından oluşan bir yapı olduğunu fark eder.
2. Kelimede anlamın
oluşumunu açıklar.
3. Kelimelerin anlam
oluşturmada birbirleriyle ilişkilerini belirler.
|
II
14-18
|
2
|
2.Kelimelerin Farklı Anlamlarda Kullanımı
|
1. Kelimelerin
farklı anlam kazanmalarında nelerin etkili olduğunu belirler.
2. Kelimelerin
sözlü ve yazılı iletişimde kazandığı farklı anlam değerlerini belirler.
3. Kelimelerin
yan anlamlarını belirler.
|
III
21-25
|
2
|
||
IV
28-01
|
2
|
2.1. Anlam İlişkilerine Göre Kelimeler
|
1. Eş anlamlı kelimelerin
işlevini belirler.
2. Zıt anlamlı kelimelerin
işlevini belirler.
|
V
29-31
02
Ocak
|
2
|
|
|
KAYNAK ARAÇ-GEREÇLER
|
Dil
ve Anlatım Ders Kitabı- MEB, dil bilgisi kitapları, Türkçe Sözlük- TDK, Yazım Kılavuzu- TDK, kompozisyon yardımcı kitapları, atasözleri ve deyimler sözlüğü, işlenen konularla ilgili metinlerin yer
aldığı bütün kaynaklar, edebiyat
tarihi kitapları, ansiklopediler, Internet,
gazete ve dergiler
|
||
YÖNTEM ve TEKNİKLER
|
Soru
- cevap, dramatizasyon, beyin fırtınası, problem çözme, inceleme, uygulama,
araştırma, örnek olay incelemesi, iş birliğine dayalı öğrenme, çoklu zeka,
okuma, dinleme, anlama ve anladıklarını yazılı ve sözlü olarak anlatma
çalışmaları
|
||
DEĞERLENDİRME
|
|